Inlogscherm steam

Alles wat niet thuishoort in andere forums kan hier worden geplaatst.

Inlogscherm steam

Berichtdoor coasterpaul » do 08 maart 2018, 20:09

Ik heb deze week steam geïnstalleerd om PC te kunnen kopen en spelen. Nu verschijnt iedere keer als ik de computer opstart het inlogscherm van steam in beeld. Ik wil dat niet. Hoe kan ik datwijzigen\/
coasterpaul
Eerste bezoeker
Eerste bezoeker

Re: Inlogscherm steam

Berichtdoor thomasbus31 » di 13 maart 2018, 16:24

Je moet ingelogd zijn op Steam om het spel te kunnen spelen, anders zal de game niet opstarten.
Early Bird Edition
thomasbus31
Kinderattractie ontwerper
Kinderattractie ontwerper

Berichtdoor Shilka » wo 14 maart 2018, 17:29

- Open steam
- klik linksboven in steam op "steam" en dan op "settings"
- Ga in de settings naar de tab "interface"
- Vink de optie uit voor "Run Steam when my computer starts"

Nu zal steam niet opgestart worden als je je pc opstart. Als je Planet Coaster gaat spelen zal steam wel opstarten en om inlog gegevens vragen. Eventuele updates zullen dan ook pas gedownload worden.

(P.S. Als je wilt dat steam gewoon je inlog gegevens onthoudt zodat je ze niet bij elke opstart opnieuw hoeft in te voeren dan ga je naar -steam -settings -tabblad 'account' en dan zet je onderaan de optie 'don't save account credentials on this computer' uit. Na 1 keer inloggen zal steam elke volgende startup automatisch inloggen.)
Shilka
Pretpark medewerker
Pretpark medewerker

Berichtdoor coasterpaul » za 17 maart 2018, 14:40

thomasbus31 schreef:Je moet ingelogd zijn op Steam om het spel te kunnen spelen, anders zal de game niet opstarten.

Dat weet ik, maar ik start mij computer ook wel eens op om iets anders dan PC te spelen, dus ik hoef niet altijd dat inlogscherm te zien bij opstarten. Als ik PC wil spelen dan klik ik wel op de shortcut van PC en dan opent zich het inlog scherm ook.
Laatst bijgewerkt door coasterpaul op za 17 maart 2018, 14:42, in totaal 1 keer bewerkt.
coasterpaul
Eerste bezoeker
Eerste bezoeker

Berichtdoor coasterpaul » za 17 maart 2018, 14:41

Shilka schreef:- Open steam
- klik linksboven in steam op "steam" en dan op "settings"
- Ga in de settings naar de tab "interface"
- Vink de optie uit voor "Run Steam when my computer starts"

Nu zal steam niet opgestart worden als je je pc opstart. Als je Planet Coaster gaat spelen zal steam wel opstarten en om inlog gegevens vragen. Eventuele updates zullen dan ook pas gedownload worden.

(P.S. Als je wilt dat steam gewoon je inlog gegevens onthoudt zodat je ze niet bij elke opstart opnieuw hoeft in te voeren dan ga je naar -steam -settings -tabblad 'account' en dan zet je onderaan de optie 'don't save account credentials on this computer' uit. Na 1 keer inloggen zal steam elke volgende startup automatisch inloggen.)

Dank je wel, dat is info waar ik wat aan heb
coasterpaul
Eerste bezoeker
Eerste bezoeker

kuchnie tarnowskie góry piekary śląskie będzin świętochłowice zawiercie knurów mikołów czeladź myszków czerwionka leszczyny lubliniec łaziska górne bieruń
tanie meble kuchenne warszawa

Keer terug naar Chill Zone