Graphics settings

Problemen met Planet Coaster? Heb je een vraag over Planet Coaster of weet je niet hoe je iets moet maken? Stel je vraag hier.
Forumregels
We willen graag het forum overzichtelijk houden. Open een nieuw topic wanneer je een vraag hebt of een probleem ondervindt.

Snel antwoord op je vragen? Join onze Discord server via https://discord.gg/zh24fRS

Graphics settings

Berichtdoor Ari » di 29 jan 2019, 15:45

Hallo!

Sinds een paar dagen Planet Coaster..
Alle graphics settings staan nu op maximaal, het zal niet lang duren voordat mijn laptop dat niet meer trekt.
Is er iemand die mij kan adviseren hoe ik de settings het beste kan instellen? :D

Hieronder wat gegevens van mijn laptop:
Acer Nitro 5
Processor: Intel Core i5-8300H
Werkgeheugen: 8 GB
Opslag: 128 GB SSD + 1 TB HDD
Grafische kaart: NVIDIA GeForce GTX 1050

Indien meer gegevens nodig, dan hoor ik dat graag!
Ari
Eerste bezoeker
Eerste bezoeker

Re: Graphics settings

Berichtdoor Joël » di 29 jan 2019, 16:03

Hoi Ari,

Je kunt je grafische instellingen op maximaal zetten zolang de FPS nog hoog genoeg zijn. Als de FPS lager worden, dan kun je de grafische instellingen verlagen door de detaillering omlaag te zetten. Het is wel zo dat de lagere FPS voor een groot deel door de snelheid van de processor veroorzaakt wordt, dus het verlagen van de grafische instellingen zal misschien wel wat helpen maar niet heel veel.
Afbeelding Planet Coaster Club | De Nederlandse Planet Coaster website!
HomeForumFacebookTwitterTwitch
Joël
Moderator
Moderator

kuchnie tarnowskie góry piekary śląskie będzin świętochłowice zawiercie knurów mikołów czeladź myszków czerwionka leszczyny lubliniec łaziska górne bieruń
tanie meble kuchenne warszawa

Keer terug naar Help, tips & tricks