Dutch Religion

Welkom bij Planet Coaster Club! Leuk dat je voor ons gekozen hebt. Maar wie ben jij? Laat het hier weten.

Dutch Religion

Berichtdoor Dutch Religion » di 06 nov 2018, 15:58

Laat ik mij maar even netjes voorstellen hier.

Ik speel onder de naam Dutch Religion in Planet Coaster nu voor ongeveer een 3 kwart jaar. Mybe dat sommige mij kennen via Channel5 gaming of R3dDragons Discord. Daar zit ik zelf eigenlijk de meeste tijd. Maar aangezien er zoveel Nederlanders zijn die dit geweldige spel spelen leek het mij ook wel handig om mij hier is voor te stellen.

Ik ben zelf geen bouwer die met een voorbedacht plan bouwt. Er komt iets in mij op en dan ga ik met die flow mee. Momenteel heb ik enkele prints in mijn workshop en een tijdje geleden mijn eerste park kunnen presenteren.

Mocht je iets willen weten of kan ik iemand ergens mee helpen dan ben ik daar niet de beroerdste voor.
Dutch Religion
Eerste bezoeker
Eerste bezoeker

Re: Dutch Religion

Berichtdoor Joël » di 04 dec 2018, 16:31

Hallo, en welkom bij Planet Coaster Club!

We zijn een tijdje niet zo actief geweest, en het forum is sowieso niet echt actief meer, maar alsnog een welkomstberichtje :)

De meeste van onze leden die nog actief zijn, zijn dat op de Discord van DeLadysigner. ;)
Afbeelding Planet Coaster Club | De Nederlandse Planet Coaster website!
HomeForumFacebookTwitterTwitch
Joël
Moderator
Moderator

kuchnie tarnowskie góry piekary śląskie będzin świętochłowice zawiercie knurów mikołów czeladź myszków czerwionka leszczyny lubliniec łaziska górne bieruń
tanie meble kuchenne warszawa

Keer terug naar Introducties