Zomer Update 1.3 aangekondigd!

Het laatste nieuws over Planet Coaster vind je hier!

Zomer Update 1.3 aangekondigd!

Berichtdoor Jinatha » di 13 jun 2017, 21:14

Afbeelding

Bij het bekend maken van de patchnotes van Planet Coaster versie 1.2.3, die onder andere de nieuwe flatride Pathos III bracht, heeft Bo ons verteld dat we meer informatie kunnen verwachten over een nieuwe update van Planet Coaster. Deze update is inmiddels aangekondigd op de E3 beurs in Los Angeles, Amerika.

Vandaag kwam er een forumpost waarmee ze de Zomer Update voor Planet Coaster aangekondigd hebben. Deze update is op 27 juni gratis te downloaden via Steam, voor iedereen die Planet Coaster in zijn of haar bezit heeft.

Afbeelding

Zo worden er billboards toegevoegd, kan je de supports van de houten achtbaan van kleur veranderen en zijn er verschillende zomerse scenery items toegevoegd die je allemaal tot in perfectie kan aanpassen!

Er worden 3 nieuwe scenario's toegevoegd: Miss Elly’s Diner, Goldmine Tower en Starship Hangar.

Ook worden er 5 nieuwe achtbanen aan de game toegevoegd: the Gnarler (moderne trein op houten supports), Viper One (multi-launch coaster), Power Up (compacte coaster), De-Gen (trein van de 21e eeuw op een traditionele looping baan) en Bolt (moderne boomerang coaster). De Bolt en Viper One krijgen een speciaal dual-direction station waarmee de trein van de achtbaan zowel vooruit als achteruit door het station kan gaan.

Naast de achtbanen kunnen we ook 3 nieuwe flatrides verwachten: Iron Claw (klassieke slinger ride), Blackout (schommelschip) en Sky Watcher (observatie platform met roterende cabines)

Als klap op de vuurpijl heeft Frontier ook een nieuwe video geüpload op hun YouTube-kanaal waarin te zien is wat je nog meer kunt verwachten in de Zomer Update.

Vergeet woensdag 14 juni niet te kijken naar de livestream van Bo en Ed op YouTube. Hier zal het gouden duo een recap doen van alle nieuwe dingen die toegevoegd worden met de 1.3 update. Op 21 juni kunnen we een speciale livestream verwachten waarin Spoiler Sam samen met Bo in de 1.3 Dev-build alles rustig doorneemt. Op die dag laten ze zien wat we allemaal kunnen verwachten op 27 juni! Beide livestreams starten, zoals we al langer gewend zijn, om 20.00 uur Nederlandse tijd.
Afbeelding Planet Coaster Club | De Nederlandse Planet Coaster website!
HomeForumFacebookTwitterTwitch
Jinatha
Moderator
Moderator

Re: Zomer Update 1.3 aangekondigd!

Berichtdoor Joël » di 13 jun 2017, 21:55

Superleuke update! Ik zie vooral uit naar wat spelers gaan doen met de nieuwe toevoegingen zoals het vuurwerk en de billboards. Er zijn vast veel creatieve dingen mogelijk met die billboards! :D

Afbeelding

EARLY BIRD ● COASTER HEAD ● VIP ● I ♥ GULPEE REXAfbeeldingAfbeelding
Joël
Moderator
Moderator

Berichtdoor Ricardo1983 » wo 14 jun 2017, 13:47

Ik ben vooral benieuwd naar de Compacte coaster en de traditionele looping track, hopelijk een schwarzkopf :D
Ricardo1983
Terugkomende bezoeker
Terugkomende bezoeker

Berichtdoor Ricardo1983 » wo 14 jun 2017, 15:14

Ik denk dat we Pendullum en de Blackout al eens gezien hebben op de screens....
Afbeelding
Afbeelding
Ricardo1983
Terugkomende bezoeker
Terugkomende bezoeker

Berichtdoor thomasbus31 » do 15 jun 2017, 16:37

Ben benieuwd naar de update!! En billboards... <3 . Kan niet wachten om te spelen :D
Early Bird Edition
thomasbus31
Kinderattractie ontwerper

Berichtdoor Joël » do 15 jun 2017, 19:25

Woensdagavond konden we weer genieten van een leuke livestream met Bo & Ed. In de livestream lieten ze een paar screenshots zien van de Planet Coaster Zomer Update!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

EARLY BIRD ● COASTER HEAD ● VIP ● I ♥ GULPEE REXAfbeeldingAfbeelding
Joël
Moderator
Moderator

Berichtdoor Morthega » za 17 jun 2017, 22:48

Ik was bij de livestream aanwezig en de dingen die komen met de update zijn echt VET! GEWELDIG!! Énnnnn?!!
Nog GRATIS ook!!!!! Wat wil je nog meer?
Morthega
Terugkomende bezoeker
Terugkomende bezoeker

Berichtdoor dennis92 » zo 18 jun 2017, 19:27

De update is heel erg gaaf echter wat me opvalt is dat er geen nieuwe kraampjes bij gaan komen
dennis92
Eerste bezoeker
Eerste bezoeker

Berichtdoor Morthega » za 24 jun 2017, 20:41

Ik heb de livestream ook gezien en het zijn inderdaad leuke dingen die we GRATIS krijgen :)

Zelf zou ik liever meer variatie in de "Building Pieces" zien, zoals meer soorten muren, ramen, deuren etc.....
En meerdere bomen, struiken en bloemen zou ik ook graag zien.

Maarrrrrr we zeuren er verder niet over, want tot nu toe zijn de updates nog gratis :D
Morthega
Terugkomende bezoeker
Terugkomende bezoeker

Berichtdoor thomasbus31 » zo 25 jun 2017, 10:39

Ik ben het met je eens hoor, ik vind ook dat we meer building pieces mogen krijgen, maar idd, dit krijgen we allemaal gratis, dus we mogen niet klagen.

Wel zag ik in de livestream iets over DLC's. Ik denk dat we daar dan grote nieuwe rides en nieuwe scenery gaan krijgen, ben benieuwd wanneer we daar wat over gaan horen :D
Early Bird Edition
thomasbus31

kuchnie tarnowskie góry piekary śląskie będzin świętochłowice zawiercie knurów mikołów czeladź myszków czerwionka leszczyny lubliniec łaziska górne bieruń
tanie meble kuchenne warszawa

Keer terug naar Laatste nieuws