Nieuwe DLC: Adventure Pack komt 18 december uit!

Het laatste nieuws over Planet Coaster vind je hier!

Nieuwe DLC: Adventure Pack komt 18 december uit!

Berichtdoor Jinatha » vr 08 dec 2017, 16:54

Planet Coaster komt met een Adventure Pack DLC. Deze zal vanaf 18 december 2017 te koop zijn op Steam.

Op de onderstaande foto kun je alvast de sfeer proeven van deze tweede grote betaalde DLC.
Afbeelding

Deze pack zal 3 nieuwe attracties toevoegen aan de game:

- Gold Fever: een Mine Coaster waarmee je je gasten mee kan nemen naar mysterieuze grotten voor een oude schat!
- Island Adventure: dit is een waterride met veel capaciteit aan boord. Deze maakt gebruik van water wat je via de terraforming tool kunt plaatsen.
- Land Ahoy: dit is het kleine broertje van de Little Aventure. Deze maakt geen gebruik van terraformed water, maar werkt net zoals de logflume/The Cascade.

De DLC bevat ook een nieuwe Adventure thema set, met wallpieces, decoraties, triggers, shops, fences, noem het maar op! Met het Adventure thema komt er ook een nieuwe mascotte in de game genaamd Renee Feu, ook wel de Queen van de Jungle genoemd.

Naast de betaalde content hier boven komt er op 18 december ook een gratis update met UI verbeteringen en vista points (soort uitkijk punten) zodat gasten mooie foto's kunnen maken van je park!

Net zoals de Spooky Pack zal deze Avontuurlijke DLC een prijskaartje krijgen van €10,99.
Afbeelding Planet Coaster Club | De Nederlandse Planet Coaster website!
HomeForumFacebookTwitterTwitch
Jinatha
Moderator
Moderator

Re: Nieuwe DLC komt 18 december uit!

Berichtdoor Joël » ma 11 dec 2017, 14:16

Gaaf, dit wordt echt een leuk thema voor Planet Coaster! :D
Joël
Moderator
Moderator

Re: Nieuwe DLC: Adventure Pack komt 18 december uit!

Berichtdoor Joël » ma 11 dec 2017, 20:53

Zojuist heeft Frontier in hun 24-uur Livestream - voor het goede doel SpeciallEffect - 3 nieuwe screenshots laten zien van de aankomende Adventure Pack DLC voor Planet Coaster!

We zien onder andere veel nieuwe objecten van het nieuwe thema, en ook een eerste blik op de nieuwe mascotte Renee Feu!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Joël
Moderator
Moderator

Re: Nieuwe DLC: Adventure Pack komt 18 december uit!

Berichtdoor Steve » wo 13 dec 2017, 01:46

Ja dit ziet er echt supervet uit ik kan niet wachten tot ik hem kan kopen en hem zelf ontdekken al zou ik graag zo achtbaan als boosterbike uit toverland er bij gehad want deze achtbaan lijkt me veel te veel op de mijntrein achtbaan die we al heel lang in het spel hebben maar niet te min hoor toch zou ik hem dol graag willen hebben deze toffe DLC
Steve
Eerste bezoeker
Eerste bezoeker

kuchnie tarnowskie góry piekary śląskie będzin świętochłowice zawiercie knurów mikołów czeladź myszków czerwionka leszczyny lubliniec łaziska górne bieruń
tanie meble kuchenne warszawa

Keer terug naar Laatste nieuws